TAKLIMAT KHAS UNTUK PENERIMA ANUGERAH PANDU PUTERI RAJA TAHUN 2020

     Taklimat khas untuk 63 penerima Anugerah  Pandu Puteri Raja telah diadakan melalui Zoom pada 5 September 2020 (Sabtu) jam  8:30 malam. Turut hadir ialah Ketua-Ketua Pesuruhjaya Cawangan, Pesuruhjaya Latihan Cawangan, Pesuruhjaya Pandu Puteri Renjer Cawangan dan Pesuruhjaya Pandu Puteri Remaja Cawangan. 

    Objektif taklimat adalah untuk mengingatkan para penerima anugerah tentang kekemasan uniform dan etiket di majlis rasmi di samping memaklumkan beberapa perkara lain yang berkaitan sebagai persediaan untuk majlis penganugerahan oleh Penaung Diraja, Persatuan Pandu Puteri Malaysia pada 3 Oktober 2020.

    Taklimat telah dikendalikan oleh Cik Joyce Ong Choon Kim (Pengerusi Majlis Jurulatih Kebangsaan), Cik Fong Woon Yoke (Pesuruhjaya Pandu Puteri Renjer Kebangsaan) dan Pn Hariyani Mohamed (Pesuruhjaya Pandu Puteri Remaja Kebangsaan). Hadir bersama ialah YBhg. Dato Jeyadhevi Subramaniam, Ketua Pesuruhjaya Persatuan Pandu Puteri Malaysia yang menegaskan kepentingan penampilan diri yang positf serta amalan selalu sedia.




This entry was posted on Sunday 25 October 2020. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Powered by Blogger.